Szállítás GLS, 890 Ft, 12.000 Ft felett ingyenes!

Fizetési mód

 

  • Bankkártyás fizetés – Barionnal 
    Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.


  • PayPal fizetés

    Ha PayPal-al szeretne fizetni, akkor a megrendelési folyamat végén átirányítjuk a PayPal honlapjára. Ott bejelentkezhet a PayPal fiókjába és teljesítheti a kifizetést.
    Pénzügyi adatait nem osztják meg az eladókkal. A PayPal vásárlási védelem segítséget nyújt a jogosult vásárlások esetén, ha a tételek nem érkeznek meg, vagy nem felelnek meg az eladó által leírtaknak.
    PayPal fizetés esetén a számlaösszeg rögtön a megrendelés beérkezését követően levonásra kerül.

    Secured by PayPal

     

  • Előre utalás (a rendelés, az összeg beérkezését követően kerül kiszállításra)
    OTP
    Schiller Renátó e.v.
    11731049-21453874-00000000

A szállítási díj Magyarországra és az EU tagállamaiba

 

  • 890 Ft
  • 12.000 Ft felett ingyenes

Szállítási idő Magyarországra

 

Fehérneműk esetén raktáron lévő termékeknél, feladást követően 1-2 munkanap
(személyes átvételre nincs lehetőség)

Ruházati termékek esetén a szállítás kb 1 hét ami változhat.
Nyomonkövetést és tájékoztatást biztosítunk.

Szállítási országok

Fehérneműket csak Magyarország területére postázunk.
Ruházati termékeket az összes EU tagállamba.

Elállás. 

Az árut az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldheted visszatérítés vagy csere érdekében.

Csere esetén saját költségeden kell eljuttatnod hozzánk.

Visszaküldés esetén egyszerűen küldj egy e-mailt a hello@darkstyle.hu címre, amely tartalmazza a következő adatokat:

Rendelési szám *
Visszaadni kívánt termék (ek) *
Visszatérés oka (nem kell okot adnod, de minden visszajelzést nagyra értékelünk)

Válaszolni fogunk, teljes körű utasításokkal a termék (ek) visszaküldésére vonatkozóan.
Kérjük, várd meg válaszunkat, mielőtt visszaküldöd nekünk az árut, mert a váratlan visszaküldések (ahol nem követték ezeket a lépéseket) késedelmet okozhatnak, vagy akár azt is, hogy nem kapjuk meg a visszaküldött terméket.

Ha az árut hibásnak találjuk, visszatérítjük a visszaküldés postaköltségét,
Abban az esetben ha az áru nem hibás, akkor Neked kell viseli a visszaküldés szállítási és csomagolási költségeit.

Hibás árú esetén, küldj nekünk egy képet a termékről.
Ha a képből egyértelműen kiderül, hogy ez gyártási hiba, akkor ingyenesen küldünk újat.

Kérjük, vedd figyelembe a következő kivételeket visszaküldési irányelveink alól:

* Ha a terméket használt állapotban küldöd vissza hozzánk, nem adunk visszatérítést.
Bármilyen, viselt, mosott, megjelölt, bármilyen módon megsérült, vagy a szagok által érintett tárgy, beleértve a cigarettafüstöt is, nem visszaváltható, és visszaküldjük Neked!

* Az átvétel dátuma az a dátum, amikor a tétel megérkezett a kért szállítási címre.
A tisztázás kedvéért, ha nem tudod átvenni az árut, és a csomagot a futárcég depójába viszik, a 14 napos határidő az eredeti szállítástól kezdődik.

GLS futárszolgálat

A kiszállítás napjának reggelén Ön e-mailben értesítést kap a futárszolgálattól, mely tartalmazza a csomagszámot, a futár közvetlen telefonos elérhetőségét, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát (+36-1/802-02-65) és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A rugalmas kézbesítési kísérlet szolgáltatás keretén belül a futár háromszor próbálja meg a csomagot kézbesíteni! A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailben értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül Ön kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban.

Az oldalon található termékek képei csak illusztrációk, nem tudjuk garantálni, hogy az egyes monitorok színkijelzése pontosan tükrözi a termékek színét, termékei kissé eltérhetnek a képektől.

Updating…
  • Nincsenek termékek a kosárban.