GY.I.K.

Gyakran Ismételt Kérdések 

  • Mennyibe kerül a postaköltség?

    A postaköltség egységesen 790 Ft.
    10.000 Ft értékű vásárlás felett a szállítás INGYENES.

    A szállítást GLS futárszolgálat végzi.
    Kérheted házhozszállítással,1-2 munkanap.

    Bővebb információ a Szállítás és Fizetés oldalon.
  • Hogyan tudok fizetni?

    - Utánvét

    Bővebb információ a Szállítás és Fizetés oldalon.

  • Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?

    Igen, a rendelés leadható regisztráció nélkül is.
    A későbbi kényelmesebb rendelés érdekében viszont célszerű a regisztráció.

  • Külföldi címre is teljesítjük megrendelést?

    Nem.

  • Telefonon is rendelhetek?

    Nem, csak a webáruházban leadott rendeléseket tudjuk fogadni.

  • Van személyes átvétel?

    Erre sajnos nincs lehetőségünk.

  • Hogyan tudok a vásárlásomtól elállni?

    14 napon belül bármikor meggondolhatod magad!
    A termék átvételétől számított 14 napon belül élhetsz elállási jogoddal. Az elállási szándékod írásban (postai úton) vagy e-mailben közölheted vagy nyilatkozat‑minta útján. Az elállási jogodat indokolás (külön magyarázat) nélkül gyakorolhatod. Elállás esetén legkésőbb az elállást tartalmazó jognyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül fizetjük vissza az általad megfizetett teljes összeget (a termék vételárát és a szállítási költséget is). Bővebb információ az Általános Szerződési Feltételek oldalon.
    Elállási nyilatkozat letöltés

  • Hogyan kapok számlát?

    Kinyomtatva a csomagban találod.

  • Hogy érem el az ügyfélszolgálatot?

    E-mailben a kapcsolat oldalon.
    Telefonon munkanapokon 9 - 17 óráig: +36 30 913 5729

  • Hogy tudok rendelni?

    1. lépés, Termék kosárba helyezése

    2. lépés, Kosár tartalma
    Az oldal jobb felső sarkában lévő kosár ikonra kattintasz, ekkor a kosár oldalra kerülsz ahol láthatod a tartalmát. A termékek darabszáma a „+” és „-” ikonokra való kattintással módosítható. A kosaradba helyezett termék(ek) az ugyanitt található „Töröl” feliratra való kattintással a kosárból tudod eltávolítani.
    Aztán a "TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ >>" gombra kattintasz.

    3. lépés, Pénztár oldal
    Most a Pénztár, Vevő információk oldalán vagy ahol megadhatod:
    - e-mail címed
    - keresztneved
    - vezetékneved
    - és hogy milyen címre kéred a csomag postázását.
    - majd a telefonszámod amire a GLS - SMS ben elér.
    Amikor megvagy, nyomd meg lent a
    "TOVÁBB A SZÁLLÍTÁSI MÓDHOZ >>" gombot.

    4. lépés, Szállítási mód kiválasztása
    Most a szállítási mód kiválasztása oldalon vagy. A postaköltség itt adódik hozzá rendelésedhez.10.000 Ft érték felett ingyenes.
    Ha megvagy nyomd meg a  TOVÁBB A FIZETÉSI MÓDHOZ >> gombot.

    5. lépés, Fizetési mód és Számlázási cím
    A fizetési mód oldalon Utánvétes fizetés választható.
    Utána a Számlázási címet tudod megadni. Alapértelmezettként a Szállítási cím lesz bejelölve, ha más címre kérsz számlát a "Más számlázási cím" bejelöléssel egyéb számlázási címet is meg tudsz adni.

    6. Rendelés áttekintése
    Ha minden adatot rendben találsz, attints lent a " MEGRENDELEM " gombra a rendelés elküldéséhez. Kész.